Forum des Libertins

Bienvenue sur notre Forum !!!

Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 10-02-2009 20:53:52

delice des anges
Membre
Lieu : mulhouse
Site Web

ch'ti

Nénesse  viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
I  n'avot' pas l'air contin l'Zeph ! ! !
-  Ouais p'pa ! ! !
-Nénesse,  quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet  d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui s'passe ? -  Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! ! 
- Papa ch .
- Tais teu quin j'te parle?..Mais  qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! !  Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe? Té fais eune  collection d'zéros ? ?
- Pap..
- Tais-te quin j'te  parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre  un point  pour l'papier!! Bravo! ! !
- Papa ch'est..
- Tais  teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli !!  J'continue ! ! J'lis :  N'apprends pas ses leçons ! Fait  l'imbécile en classe ! ! ! Se prend pour la malice  incarnée. Court plus souvent après les filles qu'après l'relais  au terrain de sport !
Mais  qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir  et'mère?? Ou quoi ? ?Et la?, et la?alors, ? la ? , ch'est  l'cerisse sur eul Macdo :
Va  être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus  charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant  les cours d'éducation sexuelle! ! !
Mais  qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que  ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer ? ?  ?
Qu'est  c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire  mourireut' paufe mèr' ? ? ?

-  Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet  d'notes, ch'est l'tien qu'j'l'artrouvé hier, in ringeant l'gernier,  avec  maman

ne quitte pas la personne que tu aimes pour celle qui te plait ,car celle qui te plait te quittera pour celle qu'il aime
La bêtise humaine est la seule chose qui donne une idée de l'infinie

#2 10-02-2009 20:58:21

flanelle68
Membre

Re : ch'ti

Excellent ma Délice .... ils sont vraiment ch'ti

:mdr:

Bisous

:ange:           Profitez du moment présent avant qu'il ne soit devenu passé, car on ne peut revenir au passé.

#3 10-02-2009 21:12:42

mamou68
Membre

Re : ch'ti

exellent ma schnafoulle mdr kiss !!!!

Je mords pas ! Au pire je suce ou je lèche...  :ange: Le libertinage, c'est la science de la liberté, la sienne, celle des autres, dans la laquelle aucun acte ne peut être apprécié s'il n'est pas dans un désir total de plaisir

Pied de page des forums